7 دیدگاه

  1. 7

    ناشناس

    این چه وضعشه آخه!!! آقای فردوسی پور همیشه مهمان ها را قاعدتا باید از خیلی قبل تر از طریق اسپانسر معرفی کنه به صدا و سیما… بعدشم مگه برای قرعه کشی جام جهانی لوییز فیگو نیومد؟! بعدشم اینهمه مهمون خارجی تو انواع برنامه های صدا و سیما می آرن.حالا دل ما جون های ایرانی ورزشی هم به همین برنامه ها خوشه! ما که پول نداریم بریم آدمایی که دوست داریم و از نزدیک ببینیم! اسپانسر هم که برنامه رو گرفته و داره تبلیغشو تو صدا و سیما می کنه و پول یارو رو هم داده و ایران هم آورده و تو هتل هم برده و خرجشم کرده و تو تهران هم گردونده و … دیگه فقط ندیدنش توسط ما جونایی که حتی تهران هم نمی تونیم بیایم مسئله بود؟ آخه گناه نداریم ما؟!

    پاسخ
  2. 6

    Ziya

    واقعا که با این مسخره بازیتون بهتر اینه که پولهای این مملکت رو ببرن

    پاسخ
  3. 5

    محسن

    من شنیدم . صدا وسیما بخاطر پول زیادی که اسپانسر به پویول داده ناراحته و گفته باید به صدا و سیما هم پول بده تا مجوز پخش بده

    پاسخ
  4. 4

    سجادی

    به نظر می رسه چهارصدسال عقب افتادیم از دنیا…بابا ما کلی ذوق داشتیم ببینیم کارلوس پویول و … آخه چرا این خوشحالی تصیبمون نشد. اسپانسر که واسه تبلیغ کسب و کار خودش به اون پول داده! ما هم که به عشق دیدن برنامه فوق العاده بی نظیر و قوی و اجرای ناب عادل فردوسی پور پای تبلیغات اسپانسر بودیم. دیگه مشکل چی بود؟

    پاسخ
  5. 3

    ناشناس

    چرا ما ایرانی ها به جای هم اندیشی و همکاری همیشه بی برنامگی و مقابله را ترجیح می دهیم
    امیدوارم با خاطی قاطعانه برخورد شود که آبروی رفته برنخواهد گشت.
    چرا آبروریزی چرا؟

    پاسخ
  6. 2

    احمد

    میشه لطف کنید کسی رو دعوت نکنید تو رو خدا تو رو هرکی دوست دارید . من در بارسلون زندگی می کنم و قشنگ آبروی ایران رو بردید اینجا بابا تو رو قرانه مجید کسی رو دعوت نکنید این کارا رو چه به شما. الان داره همش تو تلویزیون میگه به خاطره موهاش راه ندادنش . بابا نکن فردوسی پور فکر ما ایرانی های اینجا بکن که آبرو برامون نزاشتید شما که راحت تو ایرانید.

    پاسخ
  7. 1

    پویا

    متاسفم… بابا بفهمید مهمان نوازی یعنی چی! بفهمید اینکه اونا میان و نمیارید مردم ببینند وجهه ی جهانی بدی داره. عادل فردوسی پور ضایع نشد این شماها هستید که ضایع شدید وقتی بحث دعوت از چنین آدم بزرگی میشه اونوقت …. حیف واقعا!!!!

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق متعلق به سایت موج باز است و هرگونه کپی برداری از مطالب منوط به دریافت اجازه کتبی است.