3 دیدگاه

  1. 3

    ناشناس

    عجب دنیای پرتیه این فضای مجازی!!

    شاید باورش یرای شما سخت باشه (که با این آش شله قلمکار فضای مجازی به همه حق میدم باور نکنند) اما واقعیت اینه که من در حدود سال های ۱۳۹۴ تا ۹۶ یه همکار (یا به اصطلاخ رفیق) خل و چل و دیوونه ای داشتم به نام رضا تیموری که از این اشخاص فوق خالی بند و خود بزرگ بین و بسیار پر ادعا بود و دایما هم سرش توی همین فضای مجازی بود…

    یه روز موقع ناهار توی ناهار خوری شرکت پشت همون میزی نشست که من نشسته بودم و طبق معمول شروع به وراجی های مفت و بی اساسی که همیشه به نام مسایل علمی!!! بیان می فرمود کرد و در بین همین وراجی های مفت اونروزش هم مواردی در خصوص هم ریشه بودن بیلاخ و لایک!! افاضه نمود و البته ما هم توی ناهار خوری شرکت، هر یک در حد وسع خودمون تناقض حرفهای پرت اون را  به رخش کشیدیم  و او هم در جهت اثبات خزعبلاتش،  هی موضوع را چگش کاری کرد و کرد تا سرانجام همین داستان مفت از توش در اومد!!

    بعد از ناهار دیدم حاصل وراجی هاش رو (که احتمالا خیلی هم برای خودش دیگه علمی و جالب به نظر می رسید) برای من پست کرد و بعدش هم با تغییر نام از رضا تیموری به تیمور رضایی و البته افزودن پسوند قیر (که پسوند فامیل یکی از همکاران شیرازی ما بود) این ماجرا را در فضای بی سر وته مجازی پخش کرد و عجیب این که چقدر هم زود این خزئبلات وایرال شد چون دو روز بعدش بجه های خود من هم در بسترهای دیگه ای از فضای مجازی همین داستان را برای من به اشتراک گذاشتند!!!

    الان بعد از گذشت حدود پنج شیش سال از این موضوع، من به مناسبت دیگه ای و با قصد تعریف این داستان برای همکار دیگه ای و در محیط کار دیگه ای، اقدام به سرچ موضوع کردم  تا به ایشون نشون بدم که در کمال تعجب متوجه شدم نه تنها این واقعه کلی پحث و جدل آفریده بلکه شخصی هم مدعی شده که  تیمور رضایی قیری!!!! هست و احتمالا به قدری این داستان برای ایشان جالب بوده که مدعی نویسندگی اش شده!!

    یا بوالعجب

    دارم شاخ درمیارم

    پاسخ
  2. 2

    안소

    گفت دیگه چون که مغول ها از اینکار بدشون میومد چون چند سال پیش اونا به دست بامشاد شکست خوردع بودن و بامشاد هم توی جشنی که برای پیروزی گرفته بود چون فقط انگشت شستش موندع بود اونو به همه نشون داد بعد ایرانیا هم اون علامت رو سال ها بعد ک مغول باز به ایران حکومت میکردن هروقت یه نفر این علامتو نشون میداد عصبانی میشدن چون ک واقعه ی بدی از اون موضوع داشتن و همون شکست خوردنشون سال ها قبل ب دست بامشاد بود و برای همین ایرانیا برا اینکه به اونا حرص بدن این علامتو نشون میدادنشون و فرار میکردن چون گفته بودن دستگیر میکنن هرکسی ک این علامتو نشون بدع رو و بعد همینجوری شد و ایرانیا هی به عنوان بی احترامی این علامتو ب مغولا نشون میدادن و کم کم کلا دیگه توی ایران علامت بی احترامی شد

    پاسخ
  3. 1

    امید

    سلام
    شما درباره تاریخچه بیلاخ توضیح دارید اما بالاخره توضیح ندادید چرا بیلاخ نزد ایرانیان بد است

    پاسخ

ارسال یک نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمامی حقوق متعلق به سایت موج باز است و هرگونه کپی برداری از مطالب منوط به دریافت اجازه کتبی است.